UWAGA!

„Do you want to be my FRIEND?” to powalona parodia tworzona przez osobę w pewnej części niepoczytalną, która w żadnym razie nie ma na celu obrażania czytelników. Wszystko to powstało w efekcie porażenia łbowego i nic z tym już nie da się zrobić. Postacie to w większości figury należące do mangak (głównie Matsuri Hino, która jest kreatorką właściwie całego świata przedstawionego z Akademią Cross i Kuranem na czele, a także Yany Toboso, Motomi Kyousuke i Tsugumi Ohby) z wyłączeniem bohaterów stworzonych przeze mnie, jak Fanaa (moje alter-ego) lub głaz, bohaterów, których pierwowzorami były osoby z otoczenia, jak Przemek, lub które są zapożyczone ze świata realnego, jak Marilyn Manson czy choćby moja mama.Gościnnie do opowiadania zaprosiłam też siebie samą.

sobota, 31 marca 2012

Notka: Imię Fany

Hej, czytelnicy! Wszyscy czworo!
W związku z częstymi pomyłkami i zdenerwowaniem, jakie wywołuje mój nick, postanowiłam trochę o nim napisać. Może nawet powstrzyma to kogoś przed przenoszeniem podwójnego "a" w miejsce pojedynczego?
Na początek - słowo "fanaa" w urdu (فناء ) oznacza "zniszczenie" lub "zagładę", w hindi (फ़ना) zaś"unicestwienie w miłości" (haha). Nick ukradłam z bollywoodzkiego dramatu o tym tytule, ponieważ tak właśnie było i już. 
Trudno odmienić słowo całkowicie i w rażący sposób niepolskie, ale ponieważ to mój nick, walnę odmianę i tak, coby rozterek niektórych się pozbyć.

M. Fanaa
D. Fany
C. Fanie
B. Fanę
N. Faną
Msc. Fanie
W. Fano 

Ładnie, prawda? 
W opowiadaniu jedynie jako narrator odmieniam to imię, ale Wam pozwalam. Pomijając wołacz.
I oczywiście nie należy mylić go z "Fanny". Wiecie, że tak nazywał się pies Izabeli Linton?
Też nie wiem, po co to piszę.

Hej, ludzie, znów zaczęłam nowe opowiadanie!

Ok, to już wszystko. Idźcie z pokoju.


5 komentarzy:

  1. A ja nadal pamiętam z podstawówki "Mama dała cioci bułkę nasmarowaną masłem wiejskim.", lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tego nie uczyli. Wiesz, że Kmicica nazywano Hektorem Częstochowskim? lol.

      Usuń
    2. A o tym nie słyszałam. A wiesz, że oko strusia jest większe niż jego mózg?

      Usuń
    3. Zasłyszane. Wiedziałaś, że częstą przyczyną mutacji chromosomowych są zaburzenia w podziałach komórkowych? Przy identyfikacji zwłok Romanowów mieli problem, bo nie było całkowitej zgodności kodu genetycznego, podejrzewali więc mutację. Hihi. Tak, bardzo kręci mi się w głowie c:

      Usuń
    4. Biedni Romanowowie. Słyszałaś, że adiutant oficera angielskiej Gwardii Jej Wysokości Królowej Elżbiety II ma zakaz przyglądania się małżonce przełożonego?

      Usuń